Kontakt  
Strona główna » Mitsubishi » Evolution VII-IX » Układ dolotowy » Kolektory dolotowe » JM Fab Race Sheetmetal Intake Manifold: Mitsubishi Lancer EVO VIII & IX
Wybierz producenta
Wybierz kategorię
Informacje
Udostępniamy najlepszą ofertę na Uszczelki turbo, Korki ciśnieniowe, Chłodnice oraz klocki hamulcowe. Możemy polecić nasze akcesoria. Zapraszamy do zakupów w sklepie Top End Power. Części tuningowe - najkorzystniejsza oferta.
Dołącz do nas


ID Nazwa Cena: Stara cena
JM-EVO-INTA-00 JM Fab Race Sheetmetal Intake Manifold: Mitsubishi Lancer EVO VIII & IX 3810.98 PLN 4199.00 PLN
JM Fab Race Sheetmetal Intake Manifold: Mitsubishi Lancer EVO VIII & IX

Dostępność:na zamówienie

Producent: JM Fabrications

In tradition of our high quality power proven, yet quite affordable products comes the latest option for Mitsubishi Evolution 7/8/9 intake manifolds. Just as our DSM and SRT-4 manifolds have increased power on many of customer cars, be certain that the same will happen with your Evo and this intake manifold. Introducing our aluminum sheetmetal intake manifold. These are hand made, TIG welded from high quality 6061 T6 aluminum. The flanges are all CNC machined and surfaced for precise fitment and a leak free seal. Each plenum is press bent to reduce the number of welds which will assure maximum strength under high boost applications. The plenum measures 16' long by 4 1/4' deep, the plenum also features a 1' taper design to even out the airflow, with a runner length of 5 1/4'. Velocity stacks are CNC machined into each plenum bottom to improve airflow by 10-15%. The vacuum ports are placed on the underside of the plenum for a clean professional look. They are available unpolished or with a mirror like polish. Each manifold comes with a custom made SS dipstick tube. Some modifications to your upper intercooler pipes may be needed, as this manifold sits down a lot lower then stock. If using the Accufab and other aftermarket throttle bodies, please note that the throttle cable and TPS sensors may need modifying. This manifold will also eliminate your EGR system so if you are not running a stand alone engine management most likely you will receive a CEL due to the eliminated EGR. An ECU flash is in the works to eliminate this error code. Expected gains can be anywhere from 10-45 HP depending upon your setup!





Poleć produkt znajomemu · Oceń produkt    

Newsletter
 
Zapisz się na newsletter
 Dodaj 
  Usuń  
 
  
Kontakt z nami

TOP END POWER

694-502-500

694-502-501

info@topendpower.pl

Gadu-Gadu 4199927

Gadu-Gadu 2079432

  zadzwoń

Nowości

Tablica

Szanowni klienci! Z powodu trwających prac modernizacyjnych, oraz zmieniających się kursów walut nie jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować cen. Prosimy przed zakupem o kontakt w celu ustalenia aktualnej ceny. Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności

Zobacz więcej...
 |  Strona główna  |  Promocje  |  Nowości  |  O firmie  |  Regulamin  |   |  Wspólpraca  |