Kontakt  
Strona główna » Subaru » WRX & STI 01-07 » Silnik i akcesoria » Koła pasowe i rolki » Koło dwupasowe Fluidampr - Subaru Impreza WRX & STI (EJ-series)
Wybierz producenta
Wybierz kategorię
Informacje
Zapraszamy do zakupów w sklepie Top End Power. Najlepsze akcesoria do tuningu. Polecamy markowe produkty: Mocowania silnika, Zapinki Aero Catch, Wskaźniki oraz tuning akcesoria. Klocki hamulcowe - najlepsze ceny.
Dołącz do nas


ID Nazwa Cena:
FDR-531101 Koło dwupasowe Fluidampr - Subaru Impreza WRX & STI (EJ-series) 2605.00 PLN
Koło dwupasowe Fluidampr - Subaru Impreza WRX & STI (EJ-series)

Dostępność:na zamówienie

Producent: Fluidampr

Fluidampr, firma z wieloletnią tradycją pochodząca z USA, współpracująca z wytwórnią Motorsports Horschel posiadającą wiele certyfikatów. Motorsports Horshcel jest kontynuacją rozpoczętej w 1946r tradycji która to stworzyła wtedy pierwszy ‘lepki’ tłumik drgań, stosowany był w wielu pojazdach, począwszy od małych silników benzynowych przez diesle po wielkie silniki stosowane w ciężarówkach. Firma dba o najwyższa jakość swoich produktów wykorzystując coraz to nowsze technologie i wysokiej jakości materiały.

 

Dlaczego silnik potrzebuje tłumika drgań ?

Za każdym razem wewnątrz cylindra mieszanka paliwa i powietrza zapala się, powoduje to wzrost momentu obrotowego przenoszonego przez tłoki na wał korbowy. Moment ten jest na tyle poważny, że nie tylko obraca wał ale również go skręca przez cos optymalna rotacja ulega drobnym zmianom, są to tzw. Drgania skrętne, kiedy częstotliwość drgań będzie harmonicznie działać na wał może to być poważnym zagrożeniem dla łożysk i wału korbowego. Stosowany w kole tłumik drgań skutecznie zapobiega takim sytuacją dzięki czemu nie tylko zwiększymy żywotność istotnych części silnika ale również usprawnimy pracę całe układu.

 

Guma vs. Płynny silikon

Czyli dlaczego tłumiki drgań w kołach dwupasowych Fluidampr są lepsze niż tradycyjne gumowe tłumiki.  Jak wiadomo guma średnio znosi wysokie temperatury, podczas pracy narażona jest na bardzo duże temperatury przez co traci swoje właściwości, zmienia swoją twardość a czasem nawet pęka co może doprowadzić do poślizgu pierścieni tłumika narażając nas na wysokie koszta naprawy silnika. Kolejna kwestia to możliwość dostosowania się do różnych wartości drgań, guma po pewnym czasie poddaje się drganiom harmonicznym, ma bardzo niską tolerancję częstotliwości drgań i bardzo często jest dopasowana tylko do jednostek fabrycznych, każda modyfikacja silnika – wały, tłoki itd. Będzie powodowało kolejne zmiany w drganiach do których takie koło nie jest przystosowane, co z kolei sprowadza się do kolejnych kosztownych napraw.

Cechy:

1.       Większość gumowych tłumików jest przystosowana do pracy z seryjnymi jednostkami. Koła dwupasowe Fluidampr mogą być stosowane we wszystkich jednostkach.

2.       Tłumik drgań nie pełni roli balansu, służy jedynie do kontroli i niwelowania drgań skrętnych.

3.       Płynny silikon nie zużywa się i jest odporny na temperatury.

4.       Montaż koła wymaga zrównoważenia z przeciwwagą.     

 

Uwagi: Street Series, wewnętrznie zrównoważone, anodyzowane aluminiowe wykończenie.

 

Zastosowanie:

Subaru Impreza z silnikami serii EJ





Poleć produkt znajomemu · Oceń produkt    

Newsletter
 
Zapisz się na newsletter
 Dodaj 
  Usuń  
 
  
Kontakt z nami

TOP END POWER

694-502-500

694-502-501

info@topendpower.pl

Gadu-Gadu 4199927

Gadu-Gadu 2079432

  zadzwoń

Nowości

Tablica

Szanowni klienci! Z powodu trwających prac modernizacyjnych, oraz zmieniających się kursów walut nie jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować cen. Prosimy przed zakupem o kontakt w celu ustalenia aktualnej ceny. Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności

Zobacz więcej...
 |  Strona główna  |  Promocje  |  Nowości  |  O firmie  |  Regulamin  |   |  Wspólpraca  |