Pobierz opis w formacie PDF | |
Dostępność:na zamówienie
Producent: Enkei
W wyścigach nie ma kompromisów, a pasja do ciągłego polepszania osiągów nigdy się nie kończy. Enkei udostępniło naszym inżynierom najwyższej jakości produkty do ostatecznego testu. Koła prosto z toru teraz dostępne do użytku na zwykłych drogach. Technologia MAT oferuje kucie kół przy znacznie niższych kosztach.
Enkei jest oficjalnym dostawcą kół dla McLaren Mercedes Formula 1 Team. RPF1 został opracowany przy wykorzystaniu tych samych technologii co koła do F1.
Twin spokes: podwójne ramiona zaczerpnięte rodem z F1 pełnią bardzo ważną funkcję, zaprojektowane w sposób który równomiernie rozprasza nacisk dzięki czemu koła doskonale spisują się podczas gwałtownego hamowania i ekstremalnej jazdy.
Kieszenie śrub zaprojektowane w sposób który zwiększa sztywność i zapewnia chłodzenie podczas agresywniejszej jazdy.
Technologia MAT
Enkei opracowało nową metodę produkcji felg aluminiowych. Technologia MAT (The Most Advanced Technology) łączy jeden kawałek koła z obręczą formowaną w technologii spinning. Korzystanie z tej metody pozwala odlewać i formować bardzo wytrzymałe koła. Technologia Rim-Rolled pozwala zwiększyć obręcz nie tracąc na wytrzymałości materiału. Dzięki tym zabiegom koła są o wiele wytrzymalsze i o ok. 10-15% lżejsze, zyskujemy tym cenne kilogramy które przy 4 kołach mogą być już odczuwalną różnicą.
SPEC-E
Wszystkie koła Enkei zostały zaprojektowane tak aby mogły przejść najbardziej rygorystyczne testy. Enkei samo sobie ustanowiło własne kryterium badań zwane SPEC-E, które jest twardsze niż wymagania JWL. Wymagania testu SPEC-E to między innymi wyższy punkt spadku testach uderzeń, 20% więcej cykli zginania obrotowego i dynamiczne testy promieniowe na zmęczenie koła. Koło z testami SPEC-E gwarantuje najwyższą jakość która ciągle buduje zaufanie do firmy Enkei.
Rozmiary: 15”,16”,17”,18” i 19”
Kolory: Srebrny F1, złoty, czarny, SBC (specjalne zamówienie)
Atest SPEC-E
Technologia MAT
Nie zawiera dekielków
Cena za sztukę
Rozmiar |
ET |
Rozstaw śrub |
Otwór centrujący |
15 |
7 |
35 |
4x100 |
73 |
41 |
4x100 |
16 |
7 |
43 |
4x114.3 |
73 |
35 |
4x100 |
43 |
4x100 |
25 |
5x114.3 |
30 |
5x114.3 |
35 |
5x114.3 |
43 |
5x114.3 |
35 |
5x100 |
8 |
38 |
4x100 |
15 |
5x114.3 |
32 |
5x114.3 |
38 |
5x114.3 |
17 |
7 |
30 |
4x100 |
73 |
35 |
4x100 |
43 |
4x100 |
45 |
5x114.3 |
7.5 |
48 |
5x112 |
48 |
5x114.3 |
48 |
5x100 |
8 |
35 |
5x114.3 |
45 |
5x114.3 |
45 |
5x114.3 |
35 |
5x100 |
45 |
5x100 |
45 |
5x100 |
8.5 |
30 |
5x114.3 |
40 |
5x114.3 |
9 |
22 |
5x114.3 |
35 |
5x114.3 |
45 |
5x114.3 |
9.5 |
18 |
5x114.3 |
38 |
5x114.3 |
10 |
18 |
5x114.3 |
38 |
5x114.3 |
18 |
7.5 |
48 |
5x112 |
73 |
48 |
5x114.3 |
48 |
5x100 |
8 |
35 |
5x112 |
35 |
5x114.3 |
35 |
5x100 |
45 |
5x100 |
56 |
45 |
5x100 |
8.5 |
40 |
5x120 |
72.5 |
30 |
5x114.3 |
73 |
40 |
5x114.3 |
9 |
35 |
5x112 |
66.5 |
35 |
5x114.3 |
73 |
9.5 |
15 |
5x114.3 |
38 |
5x114.3 |
45 |
5x114.3 |
10 |
38 |
5x114.3 |
10.5 |
15 |
5x114.3 |
19 |
8 |
35 |
5x112 |
73 |
48 |
5x114.3 |
35 |
5x100 |
8.5 |
35 |
5x120 |
72.5 |
22 |
5x114.3 |
73 |
42 |
5x114.3 |
9 |
18 |
5x114.3 |
9.5 |
22 |
5x114.3 |
42 |
5x114.3 |
10 |
25 |
5x120 |
72.5 |
22 |
5x114.3 |
73 |