Kontakt  
Strona główna » Nissan » Skyline R34 GT-R (99-02) » Silnik i akcesoria » Tuleje cylindrów » Tuleje cylindrów Darton Sleeves - Nissan Skyline R32 / R33 / R34 RB26
Wybierz producenta
Wybierz kategorię
Informacje
Przedstawiamy najkorzystniejsze artykuły: Chłodnice, Korbowody, Mocowania silnika oraz klocki hamulcowe. Możemy polecić nasze akcesoria. Top End Power zachęca do współpracy. Tuning części - najlepsze ceny w PL.
Dołącz do nas


ID Nazwa Cena:
DS-300-034-R34 Tuleje cylindrów Darton Sleeves - Nissan Skyline R32 / R33 / R34 RB26 4554.20 PLN
Tuleje cylindrów Darton Sleeves - Nissan Skyline R32 / R33 / R34 RB26

Dostępność:na zamówienie

Producent: Darton Sleeves

Darton Sleeves zaczął swoją działalność jako malutka firma powstała w 1978 roku. Początkowo firma zajmowała się produkcją pokryw zaworowych i tulei cylindrów. Dzięki innowacyjnych technikom produkcji tulei firma szybko zyskała popularność w odpowiednich gronach i stała się pierwszy producentem wysokiej jakości, odśrodkowo odlewanych tulei cylindrów które spełniały najwyższe normy jakości.

W 1990 roku Darton Sleeves stał się częścią międzynarodowej firmy z siedzibą w Portugalii. Pachancho, niemal 100 letnia manufaktura specjalizująca się w produkcji pierścieni tłokowych, tulei cylindrów, odlewów żeliwnych oraz specjalnych odlewów aluminiowych. Od tej pory Darton stał się znany na całym świecie oraz został głównym dostawcą tulei cylindrów w branży motoryzacyjnej w Europie.

Darton do dzisiaj skupia się głównie na produkcji tulei cylindrowych, wysoką jakość wykonywanych tulei może potwierdzić kontrakt z firmą lotniczą która wykorzystuje tuleje Dartona w silnikach lotniczych.

W jakim celu tak właściwie stosuje się tuleje cylindrów Darton Sleeves?

Jak wiadomo podstawowym warunkiem prawidłowego działania silnika jest prawidłowe współdziałanie tłoka z cylindrem na całej jego długości. Oznacza to, że przekroje poprzeczne tych elementów muszą być idealnie okrągłe na całej długości przekroju. Tutaj nawet jedna setna milimetra niedokładność powoduje wręcz potężną różnicę w pracy gdyż tłok za każdym razem o nią „haczy”. W najlepszym wypadku zaowocuje to nierówną pracą silnika, przedmuchami spalin oraz większym zużyciem oleju, w najgorszym wypadku nawet zablokowaniem tłoka i kompletnym zniszczeniem silnika.

O ile w blokach żeliwnych ten problem nie jest tak uciążliwy to w nowych jednostkach gdzie bloki i tłoki są aluminiowe może to być poważny kłopot. Przeciętny silnik turbodoładowany pracuje pod ciśnieniem spalania ok. 150 barów, ciśnienie rozprężających się gazów działa we wszystkich kierunkach, więc łatwo wyobrazić sobie co się może stać gdy ścianki cylindrów się poddadzą… Będą to potężne nierówności. Sytuacja taka może się zdarzyć np. podczas modyfikacji jednostki napędowej w celu zwiększenia jej mocy.

Tutaj z pomocą pojawiają się tuleje cylindrów Darton Sleeves wykonane z wytrzymałych, żeliwnych stopów. Wewnętrzna strona jest idealnie przygotowana do pracy z tłokiem, ich powierzchnia jest gładka i wypolerowana, przekrój jest idealnie kolisty a zewnętrzny kołnierz który ułatwia montaż jednocześnie wzmacnia całą konstrukcję. Wszystkie tuleje są projektowane pod konkretny silnik więc wystarczy je wsunąć zgodnie z instrukcją, założyć nową uszczelkę głowicy i gotowe.

Taki zabieg pozwala zwiększyć żywotność oraz wytrzymałość silnika i usprawnić jego pracę.

Wszystkie tuleje dodatkowo dzielimy na mokre i suche.

Mokre tuleje to takie, które nie mają bezpośredniego kontaktu z czynnikiem chłodzącym jednostkę, z kolei suche tuleje stykają się bezpośrednio z czynnikiem chłodzącym i mogą być stosowane tylko w silnikach górnozaworowych.

Darton w dbałości o bardziej wymagających klientów lub zawodników wyścigowych produkuje specjalną serię tuleji – M.I.D. (Modular Integrated Deck).

Są to tuleje zaprojektowane z myślą o użytku w jednostkach mocno modyfikowanych lub używanych w motorsporcie. Dostępne dla silników 4, 6 i 8 cylindrowych stworzone są z trwalszych materiałów jednocześnie zapewniając maksymalny rozmiar otworu. Tuleje serii M.I.D. cechują się również lepszym chłodzeniem oraz zwiększonym potencjałem jednostki.

 

Dane:

Średnica wewnętrzna: 8,661cm (3.410")

Średnica zewnętrzna: 9,248cm (3.641")

Grubość ścianki: 0,292cm (0.115")

Długość: 11,684cm (4.600")

Grubość kołnierza: 0,444cm (0.175")

Śradnica kołnierza: 9,799cm (3.858")

 

Zastosowanie:

Nissan RB26

 

Zdjęcie podglądowe!

Cena za komplet.





Poleć produkt znajomemu · Oceń produkt    

Newsletter
 
Zapisz się na newsletter
 Dodaj 
  Usuń  
 
  
Kontakt z nami

TOP END POWER

694-502-500

694-502-501

info@topendpower.pl

Gadu-Gadu 4199927

Gadu-Gadu 2079432

  zadzwoń

Nowości

Tablica

Szanowni klienci! Z powodu trwających prac modernizacyjnych, oraz zmieniających się kursów walut nie jesteśmy w stanie na bieżąco aktualizować cen. Prosimy przed zakupem o kontakt w celu ustalenia aktualnej ceny. Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności

Zobacz więcej...
 |  Strona główna  |  Promocje  |  Nowości  |  O firmie  |  Regulamin  |   |  Wspólpraca  |